Jäsenedut

Insinööriliittoon kuuluvista monipuolisista jäseneduista pääset lukemaan Insinööriliiton sivuilta tästä linkistä.

Mikkelin insinööriopiskelijat MIO ry:n jäsenenä käytössäsi on paikallisina etuina mm:

• Haalarit jäsenhintaan.
  • Alennuksia eri tapahtumista ja niihin järjestettävistä bussikyydeistä.
  • Lisää alennuksia tulossa!

Kun olet Mikkelin insinööriopiskelijat MIO ry:n jäsen, kuulut myös Insinööriliitoon ja sitä kautta AKAVAan, jolloin käytössäsi on huima määrä erilaisia etuja kuten alennuksia, vakuutuksia ja muita tarjouksia.

Akavalaisten jäsenetupalvelu Member+
Member+ on uusi akavalaisten jäsenetupalvelu. Yhteisten akavalaisten jäsenetujen lisäksi palvelussa on Insinööriliiton oma osio, johon on koottu liiton omia jäsenetuja.

Member+ jäsenetupalvelusta löydät muun muassa nämä edut:

Matkustamiseen ja lomailuun liittyviä etuja (Eckeröline, Apollomatkat, Viking Line, Best In Wilderness | Harriniva Hotels & Safaris)
Etuja pankki- ja vakuutuspalveluista (Danske Bank, Turva)
Hyvinvointiin ja liikuntaan liittyviä etuja (Keventäjät, Lifted.fi, GolfPassi)
Erikoispalveluja (Blox Car autojen yhteiskäyttöpalvelu, Staypro verkkokauppa kotinikkareille, Priority Pass)
Etuja sisustamiseen
Osa akavalaisille yhteistä eduista vaihtuu kausittain kulloisenkin teeman mukaan.

Rekisteröidy, tutustu ja hyödynnä edut: https://memberplus.fi/.
Seuraa Member+:n etuja myös Facebookissa: www.facebook.com/memberplus.fi.